KiwanisZeelandExclusief

Kiwanisclub Goes-de Bevelanden organiseert een kennisquiz op donderdag 23 november 2023, vanaf 19.30 uur in theater ’t Beest te Goes (Beestenmarkt 3 Goes). Dit is inmiddels de derde editie. Het wordt een aangename en aangeklede avond waarbij je je kennis kunt laten testen. De presentatie is in handen van Eelco Hofman.

Prijzen

Win met je team 1000 euro! Enige voorwaarde is dat je het besteed aan een kindgerelateerd en erkend goed doel. Verder is er die avond ook nog een Amerikaanse veiling[1]. Dat is een extra mogelijkheid om een geldprijs voor jouw goed doel binnen te slepen.

Goed doel

Met de overige opbrengst zal onze club speelgoedbonnen van Vissertoys aanschaffen om in de decembermaand te schenken aan gezinnen met kinderen onder 12 jaar die afhankelijk zijn van de Voedselbank. Wij gunnen de kinderen een mooie decembermaand, u toch ook?

Een team (max. 4 personen) kan meedoen voor 300 euro. Dit is inclusief koffie/thee en 16 consumpties (4 per persoon) en hapjes. Meer consumpties is tegen betaling mogelijk.

Het wordt een mooie aangeklede avond waarbij je met je deelname voor meerdere goede (kindgerelateerde) doelen inzet.

Aanmelden en contact

Aanmelden kan via: info@kiwaniszeelandexclusief.nl of via onze Webshop

Informatie of vragen: via dit mailadres of bellen met Frank Plouvier 06 – 55 33 67 47

[1] Een Amerikaanse veiling ook wel Amerikaanse verkoop genoemd, is een veiling bij opbod waarbij elke bieder onmiddellijk het bedrag betaalt waarmee hij de geboden prijs verhoogt. De veiling eindigt op een moment dat de deelnemers niet kunnen voorspellen of wanneer er niet meer geboden wordt. Wie het laatste bod uitbracht, wint het product. Het is een veilingvorm die vooral gebruikt wordt bij acties voor goede doelen.