Over ons

Kiwanis Goes – de Bevelanden is opgericht in 1986 en heeft 28 leden, een satellietclub voor 14 dames. Gezamenlijk streven we ons motto ‘Serving the Children of the World‘ na.

Onze club komt tweemaal per maand samen, namelijk de eerste en de derde dinsdag van de maand. Op de derde dinsdag wordt een bijeenkomst inclusief diner georganiseerd, deze vindt plaats bij Marktzicht te Goes. De andere bijeenkomst vindt meestal plaats in vorm van een bedrijfsbezoek op locatie.

Onze serviceclub is een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengen (fundraising) en dat bijeengebrachte geld uitgeven aan goede doelen (fundspending).

De goede doelen die worden ondersteund door Kiwanis Goes-de Bevelanden hebben vaak te maken met kinderen. Ons motto is niet voor niets ‘Serving the Children of the World’. De voorkeur gaat uit naar projecten met een lokaal karakter of projecten waarbij mensen uit onze omgeving bij betrokken zijn.